tänkte!

Tyckte det kanske var dags att lägga sig och slå på en film eller egentligen inte men men, såg ju någon skräckis igår kväll med syrran "The crazies" tror jag den hette och den handlade typ om något virus dom fick efter ha druckit vatten och dom blev typ besatt av att mörda elr döda vad man nu säger, inte så bra film enligt mig men aaa såg imorse på beck lockpojken, gammal film som alla förmodligen redan sett inklusive jag. Aja kan inte se PH heller då jag såg det när vi var hos vetrinären idag och nästa avsnitt kommer ju måndag tråkigt nog, det är ju final vecka så snart är det hela över men slut pratat om detta, jag säger godnatt medans jag slår på någon slump film.....
ibland är det riktigt tugnt att inse att ponnytiden för min del är över, den kommer faktiskt aldrig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0