hockey karriären är över för min del....

hemma nu och käkar lite yoghurt och start, super gott och skolan gick väl rätt bra eller inte, matten var tråkig eftersom jag måste sitta själv och idrotten behöver vi egentligen inte ta upp men gör det för eran skull, är sämst på att åka skridskor det kan jag erkänna och spelade match där som ni förstår hur det kanske gick, killarna i mitt lag fick kämpa för mig, haha tyckte faktiskt lite synd om dom som fick mig i sitt lag.
Så nu har jag lagt ner hela min hockey karriär kan jag ju tala om
 
Sen var det tyska, läxan gick otroligt bra, full pott gissar jag på men fick inte se resultatet, efter läxförhöret/testet satt vi vid datorn två och två, fick jobbade med david där och sen vare köttbullar och stuvade makaroner då kanske ni vet att jag pratar om lunchen sen tillbaka till skolan och ha so, blev inge mycket jobb skrev 2 frågor bara sen behöver jag bara säga mobiler och avslutade skolan med engelska där vi gör ett projektarbete, i-search om leonardo da vinci....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0