Ridpass, markarbete

 
Red Gregory idag, en 20-årig valack i sina bästa år. Beter sig inte alls som en gammal häst, rätt var det är så kan han busa till det lite. Vi hade markarbete vilket är hans favorit, eller hoppning gillar han bättre. Vi red serpentinbägar med hinder på medellinjen. Gick inte alls bra, haha, jag som älskat dom mindra hästarna men inte nu. Inget gick som jag ville så jag typ sluta rida och då gick det ju heller inge bättre. Vi hoppade lite snäva svängar sedan och det var det ända som gick bra. Det lilla får jag vara nöjd med, då jobbade vi tillsammans och då blev allt bättre. Han blev mycket bättre mot slutet då han fick lite frammåt bjudning. Aja, nästa vecka hoppning och på en annan häst hoppas jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0