Ridpass, dressyr!

Skolan lite kort, 3 lektioner på hela dan, so, svenska, musik och var även en sista gång till Sara och bestämde vilken linje jag ska välja och jag berättar om det snart känner mig lite tveksam än så håller mig lite lågt nu. Idh så hade jag turen att få min älskade pålle och tyckte jag var värd det så jag bara ridit Bella där och när hon åkte red jag Rick två ggr, så kriget om honom vann jag och kan inte säga att jag är lycklig även denna dag pga ridpasset, han var så fin! Jag tror jag drömt den här veckan och jag älskar verkligen hästen och det har varit två fantastiska ridpass denna vecka, om han ändå vore min, bara min...

sitsen är sämst jag vet, körde nedsittning och han är inte den lättaste att sitta ner på, just saying!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0