Överlycklig!

Gårdagens ridpass gick super men jag kom berättar lite mer specifikt, kom till stallet vid 16 och såg att jag skulle ha Bonny och det satt och väntade på att alla skulle komma så jag kunde byta med nån men nej ingen ville ha hon pga att hon varit elak, fast elak skulle jag inte säga hon har sparkat två och är väldigt nervig men jaa vissa hästar är så och det sägs att det inte var hennes fel men jaa alla säger olika. Min räddning kom iallafall, Anna skulle rida med oss som att hon åker på lördag upp till Östersund och ska gå i skolan där, Maria bytte runt så att jag gick Kupido som jag inte ridit på 2-3 veckor och saknar han så och jag var överlycklig och gladare blev man när det fick så bra som det gjorde, han var fin min lilla prins och visst hade han lite svårt att flytta i vänster varvet i traven men det tränar vi på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0