en vecka

Man kan ju säga att det är en vecka kvar av detta lov och det känns som det gått så snabbt fast har ju inte varit ledig så länge heller. Men satt nyss och kolla på PH dagens pogram och har varit på stallet idag och haft lite jour, inte hela dagen som att den är uppdelad på helgdagar som den här. Höade både ridskole och privat hästarna, tog in dom och käkade pizza där, glömde och skriva igår att jag red ny hästen Bonny, ett sto som inte orkar så mycket men hon har väldigt fin trav, men jag ska då inte byta ut kör på samma, Kupido och detta år ska vi leverera till hundra. Jag hoppas det blir ett härligt år som man kan vara lycklig med allt. Kom hem och satt mig framför tv:n då det var crokodile dundee ll, kan ju också ta och berätta att jag tagit ett uppehåll från fotbollen, hur länge vet jag inte än.

Kommentarer
Postat av: Lovisa Andersson

Grattis! Ni vann en helt egen unik design! Mejla bilder till mig och ge exempel eller skriv hur ni vill ha den! Ni kommer sedan visas på min nya blogg :) Nu finns jag alltså här om ni vill nå mig via kommentarer! :)

Svar: vi har tänkt att vänta på att göra en ny då vi vill ha rätt hästar på headern och måste inskaffa bilder :)
None None

2013-01-01 @ 21:30:15
URL: http://lovisaandersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa Andersson

Okej men då får någon annan vinna :)

Svar: Aa gör så :)
None None

2013-01-12 @ 11:37:00
URL: http://lovisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0