The bold and the beutiful....

Klev upp kvart i 7 och började med att fika lite och sen platta håret, därefter sminkade jag mig och drog till skolan, hade syslöjd som började kvart över 8 och gjorde inte så mycket där, hjälpte Ida med schabraket hon håller på med och har ju gjort 3 stycken så jag kan ju grejerna, sen teknik och där gjorde jag klar min högtalare, den funkade kanon och nästa gång blir det att måla och skriva rapport om den. Lunchen var god, kyckling och makaroner till tro jag, sen tillbaka till skolan satt i öppehållsrummet och sen matte med bertil, sista gången jag behövde sitta själv, äntligen har det gått 3 veckor sen hade vi ju kemi så har haft Bertil i över 2 timmar lite väl långt men men det gick väl bra, satt i grupprum med Svemps på kemin så det var lugnt. Efter det slutade vi, var i gympa salen och lira lite fotboll till 20 i fyra och därefter åkte vi upp till farmor och farfar och tog en fika, sen åkte vi hem och nu sitter jag är och skriver, håller på att se glamour och nu är det reklam. 
Bjuder på en bild sen skolfoto 2012
 

Efter glamour åker jag och köper lite gotta till nationella imorgon.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0