Rosor är röda, violer är blå, nu ska jag blogga, hur kommer det gå?

Först var det nationella i svenska tredje och sista delen tala, började med att fick 30 min på mig att förbreda sig för sin diskussion. Jag drog ett slumpmässigt ämne och fick "under nålen" det var två olika texter, en från en kille och en från en tjej som handlade om hur dom hade börjat taturerat sig. Aja jag var sist ut med min diskussion så hade deltagit i 4 innan och hade lite huvudvärk, allt snurrade ett tag och jag hoppades bara allt var över inom kort tid men det var bara att hålla ut och det gick slutligen hyfsat bra ändå och nu är det bara att vänta och hoppas man får ett bra betyg man kan vara nöjd över!

Dagen var inte över för det, skulle sedan ha idrott men var ej med eftersom jag varit på prov och missat en kort tid så tyckte inte det var värt att byta om och vara med sen hade jag tyska och vikarie där eftersom Ingela höll på med nationella. Gjorde typ inget bara jobba i en stencil från början sen blev det bingo och vi fick sluta, bränts på Fifa i en halvtimma för att gå upp och äta, blev sallad då fisk inte är någon höjdare för mig och sen var det so och sista lektionen var engelska, nu är jag på väg hem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0