Kvarsittning?

Ny vecka ny dag och allt, började med att platta håret och sen åkte jag till skolan, mentorssamling och få va vi där, hälften var sena, sen följde jag med Pia och hämta skridskor till morgondagens rinkbandy DM. Sen så missade man ju 20 min av bilden bara för det, fast vi hade vikarie Johan så det var lugnt!
Sen hade vi svenska, genomgång först sedan en övning om att tala och stå för sina egna åsikter, i te riktigt min grej att prata inför grupp och inte världens lättaste frågeställningar heller men sen när det var över slutade vi. Sen var det lunch och sedan skulle vi träna inför morgondagen på vivsta, grabbarna som spelade idag förlorade sina två matcher. Eftersom vi tränade så missade jag min tyska, hann komma in de sista 5-10 minutrarna. Sen var det matte och då var det bara vi tjejer därför att killarna hade dans, lugnt och skönt sedan sista lektionen var HK, lämnade in min läxa och sen bakade vi småkakor, jag arbetade med saasta ich vi gjorde schakrutor och hästskor, resultatet blev rätt så bra, dock var väl ytterkanterna på schakrutorna lite missbildade men annars var det superb, blev lite övertid där också eftersom vi inte var så snabb men det är ingen tid som räknas utan resultatet! 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0