friluftsdag, wiho.....

Började 10 på stallet då vi samlas, fick åka dit tidigare då jag inte hade någon skjuts annars sen fick vi hästar, hjälpte första gruppen och kolla lite när de red sen var det dags att hämta in sin egen, Rick 31 blev det idag som jag valde eller fick. såklart stod han längst ner ihagen helt forever alone men det gick ju bra ändå, litet tips bara, GÅ INTE I CONVERSE SKOR OCH HÄMTA HÄSTEN FRÅN HAGEN! inget smart drag, jag gjorde det och inget jag föredrar. Sen var det att täcka av borsta, slänga på grejer och rida, dressyr ar det och jobbade med små volter i timglaset, Rick var väldigt pigg idag och kände som att han mest sprang ifrån mig, många halvhalter vilket han inte alltid lyssnade på, jobbade även med galloppfattningar från skritt, vilket gick jätte bra för honom, han kunde det klockrent och ryggade även litegrann och inte hade han problem med det heller.
Syrran var ju ledig från skolan kan man väl säga, hade bara gympa i en timma imorse så hon fick bli fotograf för en dag så här kommer en liten bildbomb från dagen......
lite fler kommer här.....

Kommentarer
Postat av: Linn

Kan du skicka bilderna på mig? :)

Svar: Lite problem ska se om Madicken kan göra det :)min dator kan inte skicka bilder av ngn konstig anledning.......
None None

2013-02-11 @ 17:36:28
URL: http://linnharrvvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0