1/2

Just nu har kanske inte bloggen varit på topp, har inte haft tid, ork och så. Men ska försöka börja blogga lite bättre nu framöver. Men nu kan jag inte komma på något roligt att skriva/blogga om. Det är liksom tomt.
I alla fall så har jag haft en riktigt härlig vecka. Haft typ helg sedan i onsdags, haha det är ju toppen. Men inte har jag fått mycket gjort, idag åkte jag iaf till stallet och kollade när syrran red och kollade även på hoppträningen som var. Så var där hela kvällen och imorgon är det barnkalas där så då ska vi hjälpa till. Barnkalasen brukar bli väldigt lyckade som vi i u-sek anordnar, barnen har jätteroligt och många barn som är bjudna testar rida för första gången och tycker det är superkul, vilket är kanon. Aja, har ni några önskemål så får ni jättegärna säga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0