Praktik och hoppning

Det blir långa dagar på stallet, vilket är kul, men det blir lite ensamt ibland. Idag har jag varit med på många olika lektioner, allt från nybörjare till mindre rutinerade, så det är kul, samtidigt som jag får mycket tips. Avslutade dagen med ett pass på Gala, och vi hade hoppning. Hon var riktigt duktig, från början var jag lite väl försiktig och då fungerade allt mindre bra, men sedan då jag verkligen bestämde mig och verkligen red, så hoppade hon riktigt bra. Samtidigt blev hon säkrare och vi började hitta varandra mer och mer. Hindren var inte speciellt höga men lagom högt för Gala, då hon har varit osäker med och utan hinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0