ojoj

Märker att vi är ganska dålig på uppadatera men tiden bara rinner väg och man hinner inte, dock lite konstigt då vi har all tid på dygnet, iallafall så red jag Prince igår och idag, vilket blir fel eftersom idag är det söndag. Så i förrgår och igår så red jag prince och han var pigg och alert båda dagarna, vi har lite problem i volten båda två tro jag, så jag ska fortsätta på måndag men samma tanke, idag får han vila eftersom att vi åker upp till näset och är med på en hoppkurs, hoppas på Charlie men ändå inte. Det spelar inte så stor roll bara jag inte får topsan, vill inte avsluta mitt år med en avramling precis som förra året, närå men detta år har varit lite trögt för mig så vill gärna sitta kvar i sadeln. ;) Tillbaka till ridninge här hemma, prince har uppfört sig kanon och är glad att få ha honom över lovet, han r ju så charmig och gosig och vem tackar nej till det, men han måste få lite mer muskler och han blir alldelst igenom svettig efter ett pass så tycker han ska klippas med, vi får väl se hur det blir. Imorgon får han vila för det är han värd lill prinsen. (tänkte försöka få ihop en liten film också men det tar nog ett tag pga att jag måste ha lite filmer när jag rider honom)
Bjuder på en film från förra året då jag var där på hoppkurs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0