Första praktikdagen

Då var denna dagen avklarad, min första praktikdag på stallet. Det är alltid kul att vara på stallet så egentligen känns det liksom inte som man praktiserar. Turen har jag iallafall att jag kommer ha en kompis som praktiserar på stallet på måndagar, så måndagarna behöver jag inte vara ensam på, så det är toppen, de andra dagarna kommer nog gå lite långsammare då jag kommer vara själv en hel del. Idag har vi hunnit med att rida, longerat, smörjt träns, varit med på lektioner och grejat på. Jag red lille Donald då han hade varit lite busig och skulle få busa av sig lite, sedan Gala som inte börjat gå lektion med andra ryttare än. Det gick bra, hon var seg idag, och hon blir tryggare och tryggare för varje dag som går så det är bra. 
 
Imorgon väntas en ny dag på stallet, spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0