Ferre🎉🎉

För det första blev det ingen tĂ€vling för mig idag, jag inte riktigt suget, men en del av mig ville men valde istĂ€llet att fotografera men tycker dock inte bilderna blev nĂ„ bra, tĂ€nkte bjuda och visa dem imorgon, har inte hunnit nu dĂ„ datorn har dampat och det avbryts nĂ€r jag skulle skicka till nĂ„gra som ville ha bilderna, sĂ„ ska fortsĂ€tta imorgon och försöka, prövar pĂ„ bloggen imorrn. Iaf sĂ„ stod jag och knĂ€ppte kort frĂ„n 50cm-1.00m och det blev jobbigt och fĂ„r inte tala om hur ont jag fick i ögat dĂ„ man kollar i linsen sĂ„ mycket.😂 sen var det raka vĂ€gen hem duscha ich sen Ă„ka pĂ„ 70-Ă„rs fest, ajjĂ€mĂ€n farfar fyller Ă„r pĂ„ mĂ„ndag sĂ„ det var full rulle. Var dĂ€r typ hela kvĂ€llen, trĂ€ffade kusiner man inte sĂ€tt pĂ„ lĂ€nge. 
Aja klockan Ă€r över 01:00 nu sĂ„ bĂ€st att man lĂ€gger sig, imorrn ska man in till birsta och handla det sista julklapparna👊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0