riktiga skoldagen....

Då var den första riktiga skoldagen avklarad, åkte till skolan så jag var där strax efter 8 och gick sedan på min första lektion som var engelska med Agneta, har inte bara det med min egen klass utan också med teknik och likaså nästa lektion som var matte med Leif, vi har lektion med dem i 2 år sedan har dem ett steg kvar av kursen och vi har 3 steg kvar, sedan hade vi kemi med Pelle och sluta tidigare därifrån pga av 2:orna inte hade någon lunch i schemat så vi fick längre lunch och sedan var det bara tyska med Agneta igen och då är det bara jag och en till från min klass, sedan är det från andra 1:or och ca 10 pers från 2:an. Jag ska läsa steg 3 men blir även lite repition då 2:orna ska läsa steg 2 men det blir bra då vi inte är så jätte många ändå.
Detta är mitt schema för tillfället iallafall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0