ointressant

Har faktiskt haft am körkort i över 1 år nu och det har gått så fort sen jag fick det, gick segt att gå och lyssna på 2 lektioner som varade i ca 8h tror jag och sen hade man körning då det var som varmast men som gick bra, pluggade eller gjorde tester på datorn och slutligen skulle man göra teori provet och sen var kortet mitt, lite nervös man var då man truck på knappen klar, jag klarade de och trodde faktiskt inte att jag skulle göra det ärligt talat då jag är som jag är, tror för lite på mig själv och så, som sagt var det här ett ointressant inlägg men ärligt talat så kan ju inte alla vara intressanta....
 

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

sv: åååh tack <3

2013-08-30 @ 16:53:53
URL: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0