Ny häst...

Vaknade vid 9 tiden gick upp och såg våra bästa år, efter det halvsov jag i soffan och sedan fikade jag och stack till det första stallet runt 11 halv 12 och jag fixa vatten och mocka medans syrran fixade mat samt hämta in Ligist. Sedan borstade vi och sadla honom och red vi halv 1 och åkte sedan därifrån raka vägen till nästa stall då madicen först hade lektion som jag hjälpte till på och sedan red vi igen, då var det Sky´s tur och han kändes fin i skritt och trav dock galoppen blev jag inte riktigt nöjd med men gick bättre och bättre.
 
Ligist & jag
 Ligist är en 21-årig c-ponny som jag och min syster tar hand om då ägarna åkt bort en vecka..
 
 Jag & Skywalker
Efter vi ridit så kollade vi på hoppträning och drog bort en tung jävla bänk samt bord till paddocken, sen fick åt vi lite glass medans vi såg på hoppträning, blir så sugen på att hoppa....
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

super härliga bilder! :)

Svar: tack :)
None None

2013-08-15 @ 22:44:52
URL: http://horsesandwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0