markarbete, yey!!

Åkte upp till stallet vid 6 då jag skulle fotografera My, men syrran fick/tog över kameran och knäppte istället så jag kollade på hjälpte lite med hinder och så sedan var det lite snack om ridning och skolan och tiden bara rusade förbi och börja dra ihop sig mot halv 8 och vi bytte om och gjorde iordning hästarna och hade lite markarbete idag, Kupido har inte hoppat eller vart med och hoppat och så sen några månader tillbaka då han var skadade till och från innann sommaren, vi har ju bara hunnit startat en klass detta år och det var i januari men vi hoppas på att vi kan vara med på nästa tävling som kommer upp, tyvärr så är vi inte med på den som kommer typ nästa helg eller vad det är men snart är vi tillbaka igen, iaf så var han väldigt laddad, kände verkligen vad han tryckte ifrån och ville rusa iväg i galoppen och saken är ju att tar man upp han så kortar han inte galoppen utan han studsar på samma ställe typ, men måste ändå säga att jag fick han lugn och bra tempo ett par gånger, dprang iväg en gång då jag kom in lite stort och han fortsatt i fullfart, iallafall så har vi lite bilder från dagens pass som jag tänkte bju på, hope you like it....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0