Griva idag

 
Då var sista ridpasset på Griva avklarat, från och med imorgon tror jag att hon ska börja gå lektion om allt går som det ska. Har iallafall varit kul, jag har liksom haft tid på mig att lära känna henne lite extra. Hon var snäll idag, lite spänd, men ah, det gick ju rätt bra. Vet inte riktigt men hon har blivit sämre i galoppen, hon vill gärna bli väldigt lång och orkar inte hålla den riktigt som förut, men traven har blivit bättre. Mycket stadigare när hon väl går framåt. Hon är lite speciell på sitt egna lilla sätt, det gillar jag. Hon är fin, så får se om jag får ha henne på lektionen imorgon, sedan får vi se om jag kommer rida henne på det flesta av mina lektioner i framtiden som jag gärna vill. Fina Griva!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0