dagens ridpass...

Det ända jag gjort idag är att suttit vid tv och kollat på glamour pogram jag missat då jag vart på stallet hela förra och denna vecka och ridit, mormor har vart här och jag åkte till stallet vid 2 med syrran och först så gick jag en tur med några barn i skogen pga Madicken, hon berättar själv. Efter ridgruppen så var det vår tur at rida, körde ett dressyr pass med lite skänkelvikning och det gick bra, för att inte tala om hur bra han var i galoppen, så himla glad alltså, förut har han varit lång och idag fick jag verkligen tillbaka han så är riktigt nöjd faktiskt och det är ju en sådan fin häst alltså, gud vad bra han är den här lilla dressyrhästen, kärlek till honom
Fotograf; Fanny

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tack för din "röst" hehe!

Svar: så lite så :)
None None

2013-08-08 @ 21:54:43
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0