Dagarna

 
Det blir ganska tråkiga inlägg haha, gör inte alls så mycket på dagarna vilket gör att det inte är så kul att blogga om just det, känns ju liksom lite tråkigt, inte något att göra liksom. När man hade skolan hade man alltid något man skulle göra, och det var alltid så skönt att komma hem. Nu när man inte har någon skola så saknar man det, tro det eller ej. Lite ändring blir det, för på fredag ska jag jobba nästan heldag, roligt. Tur man har ett jobb som är roligt och man får hålla på med det man tycker är kul. 
 
Snart ska jag åka till stallet och kolla på hoppträning och sedan hoppa in och rida Griva på lektion 20.00. Sista veckan som jag har henne som min nu, tråkigt, men glad över den tiden jag fått. Faktiskt ganska kul att få rida för lite olika ridlärare, man lär sig mycket och det är nyttigt. Berättar om lektionen senare ikväll hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0