arg....

Första lektionen var tyska och det gick välbra skrev en presentation om hos själva typ och pratade lite, sedan blev det ett hål i en timma och då pratade jag med Pelle (min mentor) om att flytta en lektion och sedan försökte jag få tag i Mats (syo) vilket jag inte fick, så var det matte och sedan lunch i drygt 2 h och då gick jag för att få tag i Mats igen dock blev samtalet inte som jag önskade, var inte heller förberedd då han sagt en annan sak tidigare, lite irreterade jag är nu men kan inte firekt göra något får prata mer imorrn och se hur det går, sedan hade vi matte igen och sen kemi, dubbel bokad sak eller vad man ska säga så vi fick ta bildsalen och sen slutade vi eftersom att det var någon lärarna skulle träffa så idrotten blev inställd, end of story....
Gammal bild på min bästiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0