Skola, ridpass och match...

Varit på skolan och sitter i bilen på väg till stallet för att rida Iris och sen blir det match, fullt upp hela tiden.
På skolan gardet varit en helt vanlig dag nästan började med matte, engelska och där lämnade jag in min intejuv och sen hade vi lunch, åt nån äcklig mat och sen tyska med Louise, köng lektion ganska slapp då man Bardem ända som var klar med allt, sen när man bara trodde man hade svenskan kvar så hade man ju so också, såklart och där jobbade vi med jag vet inte vad. Sista lektionen var äntligen på g och då såg vi film sen analyserade vi filmen, har sett flyga drake på 3 lektionen nu...

Aja bloggar mer när jag kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0