Prisse


Hade min andra idh idag på skolan och har ju alltid haft ridning på fredagar och har det fortfarande såklart, fick rida Prisse och är faktiskt rikitgt nöjd, förutom med galoppen men den tar vi nästa gång jag rider honom och även fast han ville hitta på lite bus så var han fortfarande bäst, inte så jätte rolig lektion men det gick väll ändå, det var trots allt första gången på denna termin. :) Skolan gick väll hyfsat den också, började med att se på en afrikans film Flyga Drake som vi såg på svenskan och sen hade vi so och där fortsatte vi med våran egna uppsats som vi skriver och jag började ju om såklart, ska vara renskriven och klar på måndag sen så hade vi matte och där jobbade man lite slött och så. Sedan på lunchen då det var kyckling och ris så hittar man ett ben i kycklingen inte riktigt roligt precis och sen hade vi biologi och säger bara att jag älskar Danne, han är så skön denna lärare! :D Sen så var det idh........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0