Imorgon äre tävling

 
Nu har jag nyss lärt mig dressyrprogrammet tills imorgon, rider LC:1 på Donald och det är bara för tränings skull. Donald är väldigt svår då han spänner sig på tävling och då ser det inte så fint ut, men iaf, vi ska träna eller han ska tränas. Han ska kunna slappna av och kunna gå på tygeln som jag vet att han kan, han behöver bara få lite tid och vana så kommer det gå. Så imorgon åker jag dit lite tidigt för att knoppa också ska jag rida fram ordentligt, verkligen få han fin och avslappnad och försöka hålla det inne på banan också, då kommer det gå bra. Men aja, blir iaf kul att rida lillprinsen igen!♥

Ni ser, han kan vara helt olika! Jag hoppas han kan vara lika fin som bild nummer två! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0