Dagen som nästan gick åt helvete.....!

Har ju varit på Ullared och varit där sedan halv 11 och kom hem för drygt 20 min,kan ju börja och berätta att när vi kom till kassan och jag skulle betala så funkade ju såklart inte mitt kort, fy fan alltså och jag prövade igen och samma sak visades. Hon sa att hon inte ville att jag skulle försöka igen för funkar det inte då så blir det spärrat, frågan är vad som var fel, men som tur man har, så betalade min underbara moster Bettan,'hon räddade min dag återigen!
Sen har ju min andra moster inte gått till kassan än och klockan är 10 över 8 och Ullared ska redan har stängt men min moster hittar inte sin kundvagn och jag springer runt hela jävla Ullared och samtidigt som en ordningsvakt ropar....
-vad gör du?!
-jag letar en kundvagn!
-aha då får du fortsätta leta, men skynda dig vi ska stänga om några minuter!

Jag fortsätter springa och stöter på min moster vi springer tillsammans och sekuritas hjälper också till, vi springer och letar och diskuterar samtidigt och var hittar vi den på väg ut då vi inte har någon tid kvar, ser vi den vid maten. (tacos)

ingen upplevelse jag vill göra om......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0