Yeah....♥

Moppen startade idag efter 5 min, hade ju sovmorgon till kl 9 och åkte moppe till skolan, hade musik då vi haft i läxa att ta fram en låt som har något "djupare syfte" eller bara är djupare än vad det flesta låter är.
Jag valde "What are words" med Chris Medina och jag var typ den sista som fick säga och den hade ju inte heller blivit tagen som tur va, lyckades bra med det och sen hade vi tyska och har inte så mycket att säga om den, hade läxförhör som vanligt och aaa. Sen var det lunch, pannkakor inget vegetariskt med dom men fick det ändå sen hade vi bild, såg på en kort film 30 min, "Street Art" eller "Anaconda" med Nassim Al Fakir som typ huvudperson i pogrammet men skulle inte säga pogramledare. Iallafall så hade vi också fysik efter det, hade genomgång om generatorer och växel och likström, sen jobbade vi lite självständigt på slutet.....
Åkte sedan moppe hem och den funkade galant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0