Vaken!

Ligger nu vaken, som inte är så ovanligt för mig på natten men har redigerat lite bilder och tänkte nämligen visa dom för er, såklart är det ju hästbilder jag redigerat men inte till mig utan till Alva, ja hon vet ju själv vem hon är annars ser ju ni kanske vem som är på bilderna också. Det är på hennes förra häst då tyvärr men jag tror ändå hon kanske vill ha dom, men jag är då inget proffs, så ni får gärna kommentera vad ni tyckte om bilderna och vad ni tycker jag ska förbättra, skulle vara jätte snällt och det är bara och säga va ni tycker! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

andra,tredje och näst sista, var värkligen snygga, de andra hade lixom ingen bra skärpa :)

Svar: neee, ska tänka på det men som sagt är jag inget proffs ännu :)
None None

2012-10-19 @ 20:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0