Stallet....

 Åkte till stallet vid 4 tiden och skulle jobba i caffy med syrran, gick riktigt bra, kom ju några men man kunde ju kolla på hoppningarna samtidigt och stod i cafeterian till 10 i 7 elr något sen var det bara att slappna av och ställa in kameran, var i stallet och sen var det dax för syrran att hoppa, hade lilla Kupido och hon får berätta hur det gick, måste bara säga att det var en av de roligaste dagarna på länge, 3 avramlingar på mindre än 5 min och en avramling var riktig snygg också, stackarn som ramlade av 2 ggr hon hade verkligen otur och inget allvarligt hände men mste erkänna att det var lite komiskt, haha! P
bjuder på en bild på madicken och knäpp hästen min.
 
Har även anmält mig till KM på lill prinsen, det blir hoppning 80cm och LB:1 som jag aldrig ridit förr, ska bli kul och se då Kupido bara tävlat dressyr en gång och var väldigt spänd, men bara att hålla tummarna.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0