Skolan,

Skolan har inte ens börjat, kan det liksom vara längre sovmorgon än till tre? Det måste vara den längsta sovmorgonen man kan ha när man gå i skolan, om man då inte ränkar med när man är ledig.
Det är liksom nu som man tycker att man inte går i skolan, är liksom aldrig där längre. Man åker dit har en lektion sedan hem. Förr gick jag åtta till fyra varenda dag och nu är jag till och med helt ledig på fredagar. Vilken skillnad, man känner inte många på skolan när man väl är där, för de är så många nya människor där som går sitt första år, och dom har man liksom nästan aldrig sett då man aldrig är på skolan. Men det är ju faktiskt skönt att inte ha de så jobbigt på skolan. fast ibland önskar man att man var där lite oftare och umgicks lite med sina vänner. Det är liksom sista året och det är nog inte många man håller kontakt med efter studenten.

Oj, känner att det blev ett lite längre inlägg, men snart äre skola för min del. Har ingen lektion utan ska på någon luppundersökning, och den lyckades precis hamna på min enda lektion idag, kan man ha mer tur! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0