Ridpassen... ;D

Då var man hemme efter en långdag på stallet, kom dit vid 16 med syrran direkt efter vi hämtat upp kissen som varit hos vetrinärn och sen fick vi vänta på susanna som också skulle rida den sista nyhästen som var över, Bella var inte svullen och det var inget problem och rida så även jag fick galoppera idag, hon var faktiskt riktigt fin, älskar hennes trav, så otroligt skön att sitta ned i och man bara njuter, sen så gick vi över lite bommar också och det gick bra det också. Sen fick man sprita stövlar, sadeljord och sånt, och sen byta ridkläder till ett par andra och sen kollade man lite när första ridgruppen red 18:20 min mosters grupp och sen var det min tur igen, fast inte på Bella K utan Rick, en storhäst jag aldrig ridit men en väldigt fin häst det också och gick riktigt bra, nöjd med ridpasset, men det var inte över, hade ju min riktiga vanliga lektion kvar där jag såklart hade Kupido, han var väldigt laddad, trots att han har varit väldigt loj de 2 sista veckorna men nu är energin tillbaka.
Nu är jag jäkligt laddad för nästa tävling som kommer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0