Ridpass, dressyr

Red lille Andy idag, sista gången jag red han självständigt nu. Han kommer så småningom gå lektioner och sedan flyttar han och stona in till ridskolan. Aja, när jag hoppade upp gick det sådär, stod emot och var lite bebis, men det vände. Efter galoppen blev allt myckt bättre, han fick energi utan att bli springig och fick en jättefin form. Jobbade på riktigt bra. Så riktigt nöjd, och galoppen har blivit så mycket bättre, nu börjar han söka sig ner och ta stöd på tygeln och efter ett tag kommer han till ett bra tempo men orkar inte hålla det så länge, men han kommer bli bra det känner jag på mig! :)
Så på torsdag rider jag förmodligen han på ridgym och då ska vi hoppa lite, det kommer bli superkul! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

söt :)

Svar: :)
None None

2012-10-14 @ 13:31:54
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0