Över....

Då var showen över, helt slut är man och det har varit hur stressigt som helst, åkte till stallet med syrran så att vi var där till klockan 9 och tog in hästen jag skulle ha på kadriljen och borstade henne och sen var det ett kort genrep vid 10 tiden och red igenom pogrammet, sen var det bara att slänga av alla grejer från hästen då vi hade beställt pizza till klockan 11 och åt, sen fixade lite grejer innan vi skulle börja. Flyttade bord så det kunde sälja som att vi hade loppis och sen var det dax att knoppa, kan ju inte säga att det blev världens finaste knoppar men det blev 7 som jag hade tänkt+ en i pannluggen. Sen sprang man och bytte om och tiden bara flög iväg, fick göra iordning hästarna igen och börja rida fram i b-manegen. Linnie var väldigt fin då jag red lätt, blev spänd då jag satt ner men till slut så slappna hon av och det är en häst jag INTE kan sitta ner på, haha men men red tillsammans med Jennifer som hade Rick och vi var nog tamefan det bästa paret eller det snyggaste, va man nu säger! :)
Aja kadriljen gick ju bra, förutom att Linnie blev rädd i ett hörn där det stod en tunna, haha men det gör inget, annars var det bra, nu är det bara att tagga mot halloween övernattningen som är den 2-3 november :)
Red ju inte bara kadriljen utan även gymkhana (barbacka) på Elf,
vann dock inte men det var härligt att få sitta på min lilla föredetta ponny´s rygg igen.
Han som än gång i tiden var min stjärna, bara min stjärna! ♥
Saknar ponny tiden, önskar att man alltid kunde vara liten! ♥
 
Iallafall så var showen väldigt rolig och det var ju det som var planen,
hoppas alla som var där tyckte det var en stor hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0