Jäktigt.....

Det började med att pappa slutade klockan 4 och vi kom inte fram för en klockan var 16:35 och det berodde på att vi stod stilla på motorvägen av någon konstig anledning. Så Madicken sprang och bytte om och jag gjorde iordning Andy, fast så har han ju ingen sadel så det gick ju skapligt snabbt ändå när jag kom in i stallet så hade den sista hästen lämnat stallet inför lektionen. Iallafall så fixade vi så han fick ta spotlight sadel då Romeo skulle gå samtidigt, sen så hämtade jag kameran, sprang upp och åt min lilla pan pizza som jag inte hunnit äta klart hemma och sen ner och fotografera syrran. Sen var det att leta upp Maria (ridläraren) för att säga att jag skulle rida istället för min moster och såklart fick jag byta från Columbus till någon annan, jag valde tibor och ångrade mig inte, utan jag red tibor som jag bara ridit 2 ggr förut och det var riktigt roligt, det var ju dressyr, han bästa egenskap!


Sen så var det bara att ta av han och kolla ta det lite lugnt, borstade Kupido och gick och satt mig och titta när 19:10 hade teori, Maria red och visade på Frasse, sen var det bara att slänga på grejerna när klockan var 5 i 8 och sen var det nästa dressyr pass, blev dock inga bilder då men lika bra det då det inte var Kupidos bästa dag, han var jävligt sur mot allt och alla och hade en jävla fart kunde inte stå still, studsade och hade sig men iallafall så jobbade vi mycket med sitsen idag och galoppfattningar, vilket tibor var suverän på men Kupido var väl inte den bästa idag men men, det kan inte alltid gå super bara att ta nya tag nästa gång.....

Bilderna är från dagen men knäppta med mobilen från kameran,

laddar upp bilderna från kameran en annan dag! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0