jag inväntar en härlig dag imorgon....

Faktiskt så längtar jag till morgondagen, den ska bli riktigt rolig, men tänkte berätta lite kort om denna dag först. Vaknade vid 10 snaret och åkte upp till stallet till 11 och hade barnridning, kom ett par stycken barn som red, hade Farao och Alfons och det skötte sig elegant och sen åkte man hem, städade mitt rum helt och sen åt man raklett grill och det tog sin tid men riktigt gott är det ju. Sen kom mormor och min moster hit, så det fick också äta lite sen var det solsidan och alla satt fast klistrad vid teven.
Tänk att man en gång i tiden red denna lilla Alfons! ;)
 
Imorgon så blir det en skön skoldag, slappt och som en skoldag ska se ut, sen blir det stallet så fort som möjligt efteråt och först rida Bella K, därefter rida någon jag inte vet än och sen ska man ju rida Kupdio.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0