Forever alone....

Bussen gick för ca 40 minuter sen och hör sitter jag i caffis forever alone....
Har smörjt mina stövlar efter ett fantastisk bra ridpass på Bella K, hon var riktigt fin, bortsett från då hon fick damp lite då och då. Men körde mycket volter och hon klarade faktiskt att galoppera på volten idag, hon var riktigt duktig, det går framåt och det märks. :)
En riktigt fin häst jag gillar faktiskt, hon hade 2 sår likadana på båda frambena (Inge stora) som jag tvättade rent då det runnit lite smått, Ida trodde att hon förmodligen hade gått omkull i hagen...
Men Inge mer med det, sitter och dunkar musik nu och väntar på att klockan ska rulla vidare så hoppträningen börjar snart.....!
Höll på glömma att säga, nu är det LOV!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0