För länge sedan...

När jag var 8 år fick jag äntligen börja rida på ridskola. Väldigt längesedan, hela 10 år sedan nu. Och det har hänt mycket, dels min egna utveckling inom ridningen och sedan har det kommit och gått hästar. Har hunnit haft många favoriter och en av dem som lärde mig rida var Carmen. Den första ponnyn på ridskolan som jag red och naturligtvis så blev det en favorit. Kommer inte ihåg så mycket utav henne, men hon var seg och väldigt sur på andra hästar. Det är det som jag kommer ihåg, Men visst var hon väl söt.
Idag så är det inga ponnysar mer utan nu är det dom stora så kallade hästarna som jag sitter på. Det var lite tufft att jag en gång skulle lämna min ponny, förut så har alla sålts, avlivats osv. men nu var det min tur att säga hejdå till min ponny, lämna vidare han. Det gick bra, men det finns ingen som har tagits hans plats ännu, rider Kupido tills jag hittar den där hästen som är speciell för mig.! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni var

Svar: Tack :)
None None

2012-10-24 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0