stallet om 5 min...

snabbt kort inlägg nu innan stallet, skolan gick bra helt vanlig dag, fick -13 fel på tyska läxan vilket var riktigt bra och so: gick väl bra förutom då det var en äcklig kuse där vi/jag satt. Idrotten var tråkig men den gick väl hade olika bolllekar och på slöjden fick jag strunta i ridtröjan jag skulle göra för det inte fanns tyg, lite sur blev man så jag hjälpte gibbe att sticka hans vantar, gjorde en halv tills jag kom på att jag kunde göra egna haha, blev vita då det typ bara fanns det och randigt. :P
Aja åker till stallet så fort Kattie kommer så rider man 8 ikväll och innan hjälper man ju henne och kanske kusinen om hon behöver ngn hjälp, iallafall så har jag lite egen planering för ridpasset, så hoppas det går kanon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0