Stallet idag och imorgon

Varit på stallet nästan hela dagen idag, och imorgon blir det stallet igen. U-sek ska ha stalljour så klockan 6.30 ska jag och syrran befinna oss på stallet med tre till ur u-sek. Jag måste verkligen säga att fler ur u-sek borde ställa upp, jag förstår om man är borta, men annars, aja, det är bara vad jag tycker. 
Så imorgon blir det att ta hand om alla ridskolehästar och alla privathästar, och det är ganska många hästar det. Det ska mockas fodras osv. Och nu har vi ju också fått kylan, så kallt kommer det bli. Vet inte riktigt hur länge vi kommer vara där då vi egntligen skulle vara hemma och städa då mamma fyller år på söndag. Så vi får se hur länge vi kan stanna och hjälpa till på stallet. :) Får se om vi kanske hinner med att fota lite från dagen! :)

Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Allt bra? :) ♥

2012-12-01 @ 07:55:49
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0