Paradise Hotel, Norge

Kom hem från stallet vid 9 och varit där och knäppt på madicken som hade markarbete, pratade med Emelie när dom red och tur är väl de som man inte är helt ensam, hihi, aja ruriken säger ju vad jag gör just nu som ni förstår och det är bara därför jag inte har något böttre för mig och är inte trött som man förstår om man känner mig bra. 
 
Följ gärna mig på insta, så följer jag tillbaka, du ser lite av mitt liv i bilder.....
Jag skulle gärna vilja ha tips om vad jag ska skriva om,
saknas det något så lämna gärna en kommentar,
glöm inte att "ingen fråga är för dum"

Kommentarer
Postat av: Fanny

kan ni inte ha en frågestund snart?:)

Svar: Jaaa, det skulle vi kunna ha :)
None None

2012-11-29 @ 19:58:40
URL: http://ffhstliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0