över.... :´(

Då var portkod över och jag hoppas verkligen det kommer en uppföljare av ett slag, det måste det bli, nästan helst en film men det går bra vilket som. Måste nästan vara ärlig och säga att det är den bästa serien som gått, skulle gått på tv:n tycker jag också men går ju lika bra med datan. Vill bara tacka för den här serien och jag håller tummarna för att det kommer en uppföljare och jag vet att jag inte är ensam om det utan det är ett viss antal som vill det också, så det är bäst ni gör det.
Vill verkligen tacka alla som medverkat i serien....
 
Fanny Klefelt - Agnes
Happy Jankell - Steph
Marcus Hasselborg - Hannes
Freddy Åsblom - Knutte
Valter Skarsgård - Igor
Hedda Stiernstedt
 
Skapad av:
Linnéa Roxeheim
Louise Pope
 

Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Allt bra? :)

Svar: jorå bara bra med mig, sj? :))
None None

2012-11-27 @ 19:04:39
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0