Frikort....

Vaknade vid halv 6 6 och gjorde mig iordning snabbt för min första praodag på sjukhuset, har faktiskt varit intressant, roligt på ett sätt och man känner sig välkommen direkt. :)
Praoar nu här tills på fredag och lunchen blev väl lite tidigt för mig, även att vakna för att praoa då jag börjat 10 halv 11 på reklamteknik. Men har gått bra och jag har ju en alldeles för bra handledare.
Det ända jag kan säga är att jag inte är så för eller gillar att hålla på med frikort, något jag håller på med än, kan väl säga att jag sorterat över 100 garanterat, riktig less men känner ändå att jag vill bli klar med det, för er som inte vet vad det är så kan jag väl säga att man får det om man betalat 1100kr på sjukhuset.
Finns ungefär 30 sådana kartonger med kort, så man har ju suttit ett bra tag med bara denna uppgift, har även gjort lite annars också....


Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Allt bra? Besök gärna vår :)

Svar: Det är bara bra, själv då.Klart jag kollar eran ;)
None None

2012-11-21 @ 15:41:06
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0