Dressyrträning....

Skolan först, svenska, so, matte fick tillbaka proven, betyg C....
 (kan inte vrida bilden)
Sist biologi, blev väldigt irreterad på klassen men det var väl endå en rätt bra dag i skolan, skönt att vara fredag, chipsets dag!, aja på idh hade jag Kupido för att träna in dressyr pogrammet, det gick väl men inte bra, kan inte sitta ner på honom, han byter galopp när vi ökar på snett i genom, han är ganska spänd och det skulle inte förvåna mig om han är det ännu mer spänd på söndag.
 
Dagens middag......
men nu taggar jag till hoppningen imorgon, startar typ sist......
Kollade även på hoppträningarna som Maggan hade,
är så sugen att vara med, synda att man inte har nån häst bara! :/
 
Blir så less när man ska boka biljetter till Breaking dawn del 2 också skriver jag in rätt och allt och det står att det inte går sen prövar jag ett annat kort då står det att det är redan genomfört men ändå har vi 110 kr kvar att betala?
Ska försöka gå på bion imorrn ändå, får ju se hur det går....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0