Dagen före fredag.....

Sitter nu hemma framför tv och datorn med hörlurar i örona, helt social. Skolan idag var inte så speciell, startade dagen med musik klockan 9 och sjung julsånger sen hade vi en liten rast och sen var det "möte" i aulan med Sara i över 1 h, lite jobbigt att bara sitta still men sen var det bara lunch och en lektion kvar av dagen.
Hihi bilden och där fick vi fritt arbete och började rita en bild av Mulle, som ni hästintresserade säkert hört talas om sen så var det slut för dagen och mamma hämtade mig, hemma dukade jag till middagen och sen satt jag mig vid datorn framför tv:n, sett på Paradise Hotel återigen kommer ju nya avsnitt varje dag mån-fre kl: 12 och det är ju Norska Paradise Hotel ifall ni undrar, har faktiskt tagit insiativet att börja skriva min debattartikel som ska in imorgon, har även ett so prov imorgon som vi inte har jobbat med på 3 veckor......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0