skolan lite snabbt innan.....

Skriver bara lite snabbt nu innan jag åker och inventerar på ica maxi med laget, har haft sovmorgon idag fast var upp 5 och plugga till kemin och började halv tio och cyklade till skolan och hade matte sen hade vi HK, bakade kola kakor, skit goda faktiskt, sen pratade vi om proven där som vi har gjort. Sen skit jag i lunchen och pluggade istället, fast blev inte så mycket pluggande då en lärare kommer och ska prata. :/
Iallafall så hade jag kemi prov och det gick väl rätt bra, får hjärnsläpp varje gång asså, sitter jämt kvar där sist eller näst sist ALLTID, men jag är nöjd tror jag iallafall! :D
Jobbade med svensson på HK idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0