Ridpass, dressyr

Red Donald, vilket gick rätt bra. Han var busig och glad och fick bara gå en lektion med mig idag, så han fick det skönt. Vi red lite olika övningar, värmde upp på volterna och fyrkantspåret och sedan red vi på en båge och så. Han var fin emellanåt då han kunda koncentrera sig. Han var väldigt busig och ville ibland inte alls jobba, då blev det lite små tok hopp och så. Sedan kunde han bli jättefin, man måste ju faktiskt få busa lite. Han kändes iaf bra och hoppas att jag får honom imorgon med, skulle vara jättekul, vi ska hoppa ute på ridbanan så då brukar Donald bli lite mer laddad än inne och han älskar att bara få springa i full fart och bara rulla på, min lille buse. Våran resa är ju snart slut nu, så är inte alls många lektioner kvar nu, till hösten kommer jag byta till en storhäst grupp och då blir det inge mer Donald om jag inte har turen att kan få honom ibland ändå, hoppas verkligen det. Kommer bli jobbigt att lämna honom nu, vi har verkligen vuxit tillsammans! Min finaste ponnyprins! :'')♥
Jag älskar dig och kommer alltid att göra det, finaste du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0