Våren är här!

Solen skiner och snön är snart helt bort vilket är väldigt skönt, så hoppas på att jag får ta fram moppen snart så man kan ta sig dit man vill, sedan får man börja tänka på körkortet också. Då får man en helt annan frihet, tar inte lika lång tid att ta sig någonstans om man jämför med moppen, så det lär ju bli ganska skönt. Men det är faktikst en frihet att ha moppe också, så det är något man borde skaffa sig.
Imorgon är det skola och vi kommer en vecka närmre påsklovet, härligt! Så det blir nästa vecka som är en helt vanlig vecka och sedan blir det en halv vecka skola och sedan lov igen. Det har gått riktigt fort nu, snart har jag bara ett år kvar i skolan och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känns iaf som de tre årena på gymnaiet kommer gå väldigt fort. De är ju snart slut, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Natha

Nu är de uppe om vem som blev veckans blogg!

Blev det du? :)



http://nathaliekvall.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-blev.html#comment

2012-03-25 @ 18:05:11
URL: http://nathaliekvall.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0