trööött

Min dag idag har varit lite annorlunda faktiskt, började med sovmorgon då jag och en kompis skulle till våran praktikplats och få lite information, sedan skolan och då får man reda på att man slutar halv två istället för fyra. Ni kan ju gissa hur glad man blir då! Sedan hem efter skolan och vid femtiden bar det av till stallet. Har faktiskt inte kännt mig så jättepigg, väldigt trött och nästan inte orkat med något, förhoppningsvis är man piggar imorgon. Har ju faktiskt tur som har sovmorgon imorgon också, och tisdagar brukar inte vara så jobbiga men vi får se. Hoppas ni alla har det bra och snart äre ju faktiskt påsklov och då fyller jag 18, vill inte bli arton känns som allt roligt kommer ta slut. Aja, godnatt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0