Tråkigt inlägg

Nu ska jag vara duktig och plugga lite på lovet då jag känner att det behövs, eller plugga och plugga men jag ska läsa en bok som är hur tråkig som helst och någon typ av bokrecension ska in någon gång efter lovet och då kan det ju vara en fördel om man har läst boken, så det ska jag göra nu. Boken är sämst och jag hatar att läsa så det kan faktiskt inte bli så mycket värre. Aja, har ju en engelska bok som skulle ha varit klar nu också, men jag har ju faktiskt varit sjuk och då har man inte orkat pluggat något alls. Men nu ska jag lägga mig och läsa och hoppas på att sidorna minskar och att boken snart är färdig läst, haha.
Kanske inte så roligt att läsa men hade inget bättre att skriva, godnatt!
Nu har jag anmält till ridlägret också, så då hoppas jag att jag träffar på denna underbara kille också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0